Reklamaatio-oikeus Asgård-takkauunit

Kun ostat Aduro Asgård -uunin, sinulla on 3 vuoden lakisääteinen takuu. Tällä sivulla selitämme, miten takuuprosessimme toimii, mitä sinun tulee huomioida ja kuinka tehdä korvausvaatimus.

Mitä reklamaatio-oikeus sisältää?

Tavaroiden myyntilain mukaisesti sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteesi ostopäivästä alkaen*. Todisteeksi tarvitaan tuotteen alkuperäinen ostokuitti, josta ilmenee ostopäivämäärä.

*Muistathan, että reklamaatio-oikeus määräytyy uunin ostomaassa noudatettavan tavaroiden myyntilain mukaan. Laajennettu takuu tai uunin huoltopalvelut eivät koske uunia, joka viedään toiseen maahan tai alueelle, joka on kaukana alkuperäisestä ostopaikasta (esim. saarelle). Osta uuni aina siitä maasta tai siltä alueelta, johon aiot asennuttaa sen.

Mitä reklamaatio-oikeus ei kata?

  • Takan väärästä asennuksesta tai käytöstä johtuvia vahinkoja, kuten liian kuumaksi lämmittämisestä tai puuttuvasta huollosta ja ylläpidosta johtuvia vaurioita.
  • Irto-osia eikä kuluvia osia (tulenkestävät kivet, lasiosat, tiivisteet, kiskot, maalatut pinnat ja valurautaritilät), sillä nämä osat kuluvat tavallisessa käytössä. Varaosia voi ostaa verkkokaupastamme webshop.
  • Vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet (kondenssi)vedestä savupiipussa ja sen läheisyydessä, liian hyvästä tai huonosta vedosta ja ylläpidon/puhdistuksen laiminlyönnistä.
  • Ulkoisten tekijöiden tai esineiden takalle aiheuttamia vahinkoja.

Miten voin tehdä reklamaation, ja mitä voin odottaa?

Jos haluat tehdä reklamaation, pyydämme sinua täyttämään alla olevan lomakkeen. Vain kyseisellä lomakkeella toimitetut reklamaatiot käsitellään. Pidä tuotantonumero ja ostopäivä esillä.

TÄYTÄ REKLAMAATIOLOMAKE (LOMAKE ON ENGLANNIKSI)

Saat kuittauksen reklamaatiosi vastaanottamisesta ja myöhemmin vastauksen sähköpostitse. Käsittelemme reklamaatiosi mahdollisimman pian.